niedziela, 13 sierpnia 2017

Jaka jest różnica między Multimedia a animacją?

Jaka jest różnica między Multimedia a animacją?


Więc co dokładnie jest różnica pomiędzy Multimedia i animacji?

Słowo multimedialnych jest samo w sobie wymaga wyjaśnień. Odnosi się do praktyki stosowania wielu form nośników, które mogą być lub mogą nie zawierać animację, jednocześnie, w ciągu danego produktu lub projektem. produkty multimedialne często łączą tekst, zdjęcia, wideo, film, animację i dźwięk w ciągu jednego pakietu.

Produkty multimedialne są często interaktywny charakter i mogą być jedynie ogólnie tworzone, a dostęp, urządzenia komputerowego.

Multimedia teraz obejmuje szeroki wachlarz produktów, projektów i usług. Znane są przykłady komputerze oparciu Szkolenia (CBT ''S) wykorzystywane w edukacji lub typowe instruktażowe CD-ROM tak często preferowane przez uczący.

Życiorys artysty na przykład, zawierające w głowę , biografia i portfel pracy, która jest następnie spalone, a wydana na płycie CD-ROM, będą również brane pod uwagę multimedialnych w przyrodzie i multimediów jest bardzo często stosowany w otoczeniu przedsiębiorstw w formie prezentacji.

nawet entuzjastów gier wideo nie jest odporny na atak rewolucji multimedialnej jak on walczy w coraz bardziej skomplikowanym multi-player arenie gier znanego jako MMORPG.

Jedną z najważniejszych cech produktu MMS lub usługa jest to, że częściej niż nie, interaktywny charakter. CD szkolenia Kierowca uczący wspomniano wcześniej byłby najlepszym przykładem gdyż wymaga od użytkownika do zaangażowania się z treścią całego obiektu.

Ten rodzaj platformy edukacyjnej służy również jako klasyczny przykład nieliniowych form multimediów który wymaga interakcji i wejściowe od użytkownika na kontroli i dostarczania treści. Multimedia w formie liniowej - prostym przykładem jest kino. - Oferuje niewiele lub nie daje możliwości takiego oddziaływania lub kontroli

Wykorzystanie multimediów okresie zmienił się na przestrzeni lat i dopiero w latach 90-tych, że uzyskał jej obecne znaczenie. Multimedia mogą być żywo lub nagrane i wraz z pojawieniem się tabletów komputerowych, smartfony, zaawansowanych platform do gier i tym podobnych, multimediów jest teraz siłą wszechobecna.

Animacja z drugiej strony jest "specyficzny kinowy Medium ", które często wykorzystuje setki, a czasem tysiące zdjęć. Te obrazy są łączone w kolejności w określonym przedziale czasowym (filmowy mówiącej), zazwyczaj 24, 25 lub 30 klatek na sekundę. Kiedy te obrazy, które będą wszystkie nieznacznie różnić się od siebie, są rejestrowane i odtwarzane w krótkim odstępie czasu, tworzą iluzję ruchu.

animacje można 2D lub 3D. Można wyciągnąć rękę i komputerowych. Zaangażowanie gliniane modele, lalki, cienie lub wycięcia. Niektóre animacja może obejmować wszystkie te elementy i więcej. Dobre filmowe przykłady 3D są Toy Story, Shrek, Iniemamocni i Krudowie.

animacja 3D jest bardzo złożona dziedzina ściśle terminologii jest wyjątkowo własną rękę. Zasadniczo animacja 3D rozpoczyna się od stworzenia lub modelowania siatki 3D obiektu lub postaci mają być utworzone. Siatka może być udoskonalane przez modelarza przed sfałszowane i zaprogramowany do ruchu. animacja 3D wymaga pewnych podstawowych umiejętności rysowania przynajmniej jest bardzo techniczny i opiera się głównie na wykorzystaniu tekstur 3D i oświetlenie.

animacja tradycyjna 2D z drugiej strony zaangażowane w przetwarzanie tysięcy pojedynczych obrazów skopiowanych z oryginalne rysunki papieru na przejrzystych octanów zwanych Cels. Każdy Cel został następnie ostrożnie kolorowe i ustawić na tle malowanych przed fotografowane pojedynczo przy pomocy aparatu mównicy.

Ta metoda filmowej kupił nam klasyki takie jak Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków, 101 dalmatyńczyków i Zakochany kundel.

animacja animacja poklatkowa jest podobny do powyższego tą tylko różnicą, że obiekt fizyczny, taki jak lalka lub lalek pojawi się przenieść na własną rękę, gdy jest ona manipulowana po trochu między fotografowanych ramek.

Obecnie proces animacji jest znacznie mniej uciążliwe tyle animacji jest tworzone i edytowane na komputerze z wykorzystaniem wektora lub bitmapy z zaawansowanego oprogramowania stosowanych do barwienia i ruch kamery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz