środa, 1 lutego 2017

Playmobil zabawki, Lego-tych i Transformers: porównanie

Playmobil zabawki, Lego-tych i Transformers: porównanie


Oto jak to działa: najpierw staje się popularny, wówczas staje się niepopularne, to staje się kiczem, a następnie , jakiś czas po tym, staje się znów popularne. Stąd przechodzi cykl popkultury. Szanse są przez czas dorosnąć, wszystkie te zabawki, które porzucone, gdy stał się "zbyt dorosła" do zabawy, stają się ważne dla Ciebie ponownie. Stają się przypomnienia o swojej młodości i zaczynasz tęsknić za nimi. Oczywiście, nie jesteśmy jedyni. Wielki biznes o tym wie. Z tego powodu zalecana gotowi zapłacić premię dla swoich ukochanych zabawek Playmobil lub My Little Pony bo nie jesteś jedyną osobą, patrząc na nich.

Niedawno poszedł do dzielnicy Downtown Disney w Anaheim w Kalifornii, aby spotkać się z przyjaciółmi na kolację. Jak szedłem zauważyłem, że było to dość duży sklep Lego Łańcuch który sprzedał nic prócz zbiorów i produktów Lego. I nie trzeba było dwa razy pomyśleć, zrobiłem bee-line w sklepie. Teraz wiem, że LEGO są traktowane jako mały chłopiec rzeczy, ale zrobię żadnych skrupułów co do faktu, że kiedy byłem dzieckiem kochałam LEGO. Jasne, że cieszył Barbie, My Little Pony, itd., Ale dla mnie nie było nic więcej zabawy, a następnie łącząc lotnisko Lego, budynek policji lub statek piracki. Gdy szedłem do sklepu i zaczął się rozglądać, dwie rzeczy od razu wpadła mi do głowy. Po pierwsze: czy można marzyć, istnieje zestaw Lego dla niego teraz. Zapomnij lotnisk, można dosłownie budować teraz Taj Mahal z LEGO. Po drugie, co najbardziej istotne, LEGO zdobyć drogie. Jestem pewien, że wciąż można dostać mały zestaw w Wal-Mart czegoś przypominającego rozsądną cenę, ale wow, jeśli chcesz zbudować samolot lub budynku lub statek piracki przygotowania do otwarcia portfela. Zestaw może kosztować nawet do $ 70 teraz. Nawet tańsze zestawy kosztują 30 $. Trzeba powiedzieć, że przeszedł na zakup zestawu, nawet jeśli czułem jak dziecko potrzeba.

Nie bij mnie, dopóki nie wróciłem do domu, dlaczego te zestawy Lego kosztować tak dużo. Zestawy te nie były dla dzieci, ale zamiast tego dla dorosłych, którzy dorastali na Lego i znów chcą poczuć dreszcz budowy budynku z tych małych bloków. Niedawno pomoc ułożyła mały zestaw kuzyn przyniósł, i uwierzcie mi; to jeszcze jak do zabawy, jak pamiętam.

Jeśli już, to doświadczenie w sklepie Lego przypomniał mi o "kiczu" cyklu. zabawki kupowane teraz zrozumieć, że rodzice są skłonni do zakupu czegoś, co przypomina im o młodzieży, ponieważ są one na zakup tych nowych produktów dla swoich dzieci, to samo dotyczy Playmobil zabawki też. Spójrz na serii Transformer. Większość ludzi, którzy widzieli film nie grał z transformatorem do 15 lat, ale poszedł w stada do filmu z powodu cenionych wspomnienia z dzieciństwa (filmy były straszne na drodze, co sprawia, że ​​sukces drugim jeszcze bardziej "wspomnienia" oparte).

Następnym razem jesteś w Target rozejrzeć i zastanowić się, jak wiele z DVD lub dostaw domowych obrotu dla dorosłych są po prostu przepakowany i "hip poszukuje" produkty ze swojego dzieciństwa. Myślę, że możesz być zaskoczony tym, co można znaleźć. Szanse są, gdy już "dorosła" smakuje dość dużo pozostała taka sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz