czwartek, 9 lutego 2017

gryzaki na ząbkowanie

gryzaki na ząbkowanie


Najwyraźniej ktoś zawiadomił ząbkowanie bogów mojej arogancji, a na 5 miesiąca życia Abigail rozpoczęła ząbkowania. Wtedy mój świat zmienił się z dnia na dzień, jak miałem do czynienia z ślinotok, szlochając zepsuty mały pakiet nędzy. Tylko w ten sposób mamy przez to było u niemowląt Tylenol i niektórych zabawek wielki wieku niemowlęcego.

  1. ulubionym Abigail był jednym z najbardziej proste - pierścień wypełnione żelem, że przechowywane w lodówce. Właściwie kupiłem pół tuzina z nich. Szybko okazało się, że mój maluch lubi ssać nich także i straciliśmy kilka w ciągu jednego miesiąca (I później okazało dwóch z nich pod kanapę, pokryte kurzem-zające). Na szczęście, można je znaleźć w prawie każdym sklepie spożywczym, a to zazwyczaj tylko kilka dolarów.

  2. Masowanie Gryzak. Ten jeden miał się trzymać rączkę i delikatnie masować dziąsła nabrzmiałe Abigail. Miała być w dobrym nastroju, ale czasami cuda. ​​

  3. Początkowe grzechotki. Mieliśmy asortyment grzechotki i pierścienie, które oferowały różne powierzchnie. Niektórzy mieli małe okrągłe gałki, inni grzbiety, a niektórzy mieli gładkie, stałe powierzchnie. Pochodzą one w milionie ślicznych kształtach i rozmiarach. Mieliśmy słonia z prążkowane uszach, Miś z nubby stóp i rąk, a crackly gwiazdę i gąsienice z wszystkich możliwych tekstur i kształtów. Jednym z ulubionych Abigail, jednak był to zestaw koralików ząbkowanie, głównie dlatego, że było to łatwe dla niej utrzymać.

  4. książki winylu. Choć nie były one sprzedawane na gryzak w momencie, Abigail miała zestaw książek dla dzieci, które były winylu. Zostali zatytułowany Big Day Baby, Baby Bedtime i Baby Puppy. Powinny one być zatytułowana dziecięce Stops krzyczy z bólu ząbkowania. Ona gryzł na nich ciągle. Obecnie istnieje niewiele książek sprzedawanych specjalnie jako ząbkowania książek, ale żadnej z tych książek dla dzieci będzie działać dobrze.

  5. miękkich zabawek. Mimo że był on uprzejmy brutto po żuł, Abigail wydawał się żuć jej miękkie lalek i zabawek dużo. Są bardziej miękkie niż na dziąsłach twardych plastikowych gryzak-tych, i łatwiej chwytane przez małe rączki. Są prać w pralce - co jest dobre, bo się naprawdę rozgotowane i zapach icky po żuć na cały dzień. Można znaleźć kilka miękkich zabawek wieku dziecięcego na rynku już teraz. Ponownie mieliśmy co najmniej pół tuzina z nich, co było dobre, bo połowa z nich były zawsze w pralni. Z ząbkowanie dziecka, miałem szczęście, jeśli rodzina miała czyste pasujące skarpetki!


Oprócz tradycyjnych zabawek ząbkowania Abigail cieszył ząbkowanie herbatniki, skórki chleba, popsicles i palce (i raz dostała kilka zębów, dowiedziałem się, aby moje palce na ustach!)

W końcu, jak Abigail i mam przez ząbkowanie nie wariuję. Teraz to na nominacje dentysty, i ortodoncji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz