poniedziałek, 6 listopada 2017

2 największe błędy na LinkedIn

2 największe błędy na LinkedIn


Choć social media nie jest jakiś nowy, błyszczący marketing zabawki, wiele marketerów się potknął się podczas korzystania z niego. Oczywiście, ci ludzie wiedzą, jak ułożyła tweet lub opublikować aktualizację statusu, ale ogarnia, gdy próbują nawigować niepisane "zasady" z tych platform, by odnieść sukces. A kiedy ogarnia one ślizgać się - podobnie jak reszta z nas, kiedy mamy coś nowego nauka

Ale przy odrobinie wiedzy, te wspólne wpadek można uniknąć, a następnie. te marketerzy mogą być na ich wesołej drodze do budowania relacji z przewodami i klientów na social media. W przypadku, gdy jesteś jednym z tych sprzedawców lub po prostu chcesz trochę przypominające czego nie robić na LinkedIn, przechowywać na czytanie. Będziemy Cię przez trzech najbardziej największych błędów ludzie popełniają na LinkedIn i daje wskazówki dotyczące ich unikania

Błąd # 1:. piaskowania LinkedIn Grupy nieistotnymi zawartości

Jestem pewien, to się stało w przypadku sieci. Jesteś wychodzić, świetnie się bawią i rozmowy z wieloma ludźmi o ciekawych rzeczach. Nagle jeden facet ciągle pojawiały się rozmów podzielić przypadkowych faktów, które mogą mieć coś wspólnego z ogólnym przypadku, ale naprawdę nie z tej rozmowy jesteś mającej. Czujesz ta osoba jest show-off i wyraźnie nie słucha słowa mówisz. - Nie jest typem miałeś nadzieję spotkać na imprezie jak ta

To, co zdarza się często w LinkedIn grup. Są fora dyskusyjne, gdzie ludzie podobnie myślący omówienia wspólnych problemów - i stosowane prawidłowo, ponieważ oferują ogromne możliwości dla marketerów. Niestety, marketerzy często zalewają grupy nieistotnymi i niechcianej informacji. Sprawdź, co robić, a nie mniej niż

Zamiast tego, nie należy po prostu zacząć rozmowę i linki post Powrót do strony

Dołącz do istniejących wątków. -. Nie po prostu zacząć nowe. Chcesz dodać do grupy, zamiast być facet w przypadku pokazano poza wiedzą tak naprawdę nikt nie chce słuchać. Również nie każda odpowiedź zostawić w dyskusji musi być linkiem do swojej strony.

Pamiętaj, że jeśli można natknąć się zbyt salesy, nie dodajemy do rozmowy i będzie natknąć się jako spam. Można nawet zostać wyrzucony z grupy

Błąd # 2:. Wysyłanie Generic LinkedIn zachęca

W prawdziwym życiu, nie można sobie wyobrazić, ktoś po prostu wprowadzając się do was, a następnie natychmiast spada milczy , Zwykle po wymieniać nazwiska i uprzejmości, można dostać się do rozmowy o tym, dlaczego mówisz. Może ta druga osoba chce rozmawiać biznesu. Być może są one nudzić po drugiej stronie pokoju i wyglądało na to, że mieli więcej zabawy. Niezależnie od tego, trzeba jeszcze chwilę na rozmowę, gdzie można mówić o tym, dlaczego.

Więc dlaczego marketingu często opuszczają się, dlaczego, kiedy oni zapraszając innych do łączenia na LinkedIn? Jestem pewien, że to się stało - rodzajowy "Chciałbym, aby dodać do mojej sieci zawodowej" nic nie mówi o tym, kim dana osoba jest i dlaczego chcieli, aby połączyć ze sobą. Wysyłanie kogoś, kto nie wie, że standardowy komunikat połączenia LinkedIn jest równie niewygodne, jak przedstawianie się w przypadku sieci, a następnie, nie mówiąc ani słowa.

Zamiast dostosować swoje komunikaty do nowych kontaktów.

Niech ludzie wiedzą, dlaczego chcesz być połączone ze sobą. Szukasz nowych talentów do przyłączenia się do zespołu? Chcesz zbadać możliwe partnerstwa współpracy marketingowych z nimi? Czy byłeś pod wrażeniem ich najnowszym poście? Po prostu powiedz im, dlaczego chcesz połączyć się z nimi - oni doceniają to, że jesteś w górę przodu o niej

Zobacz, co mam na myśli w tej nocie, jaką otrzymałem w następstwie wniosku połączyć.

jest oczywiste, że ta osoba nie widział mój profil, przeczytać ją, a teraz jest angażowanie się ze mną. Chociaż rola nie jest dla mnie, to nadal jest doskonałym przykładem dobrej indywidualną i bezpośredni komunikat na LinkedIn.

Mam nadzieję, że to był pomocny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz