wtorek, 31 października 2017

Trendy dla przemysłu zabawkarskiego

Trendy dla przemysłu zabawkarskiego


W obliczu kryzysu gospodarczego przez wszystkich branżach na całym świecie, przemysł zabawka jest także zaostrzenie kasę i panujących trendów w roku 2009 pokazuje to bardzo dobrze , Pozwala zapoznać się z zabawek i gier, które będą produkowane przez przemysł zabawek i poszukiwane przez konsumentów w tym roku.

Budżet zabawki : - Podczas gdy konsumenci coraz tightfisted, ograniczania wydatków na koszty, których można uniknąć, producenci zabawek wprowadzamy cenowo zabawek i gier. Podstawowe zabawki będzie tym bardziej stają się popularne. Zabawki Klasyczne zrobi comeback. Tak, w tym roku, to zdalnie sterowane samochody i maszyny z przekąskami można znaleźć łatwiej niż w ostatnich latach.

Film zabawki : - Movie- licencjonowanych zabawek opartych na popularnych filmach, takich jak Iron Man, Superman i Batman były jednymi z najbardziej popularnych zabawek w 2008 roku i będą nadal się tak w 2009 roku także. Jako takie, bohaterowie akcji bębnowy zapanuje prawdziwy świat zabawek też.

Organic and Green Toys : - Nowe przepisy dotyczące bezpieczeństwa zabawek zmusi producentów zabawek, aby zielone i ekologiczne zabawki z eko przyjaznych surowców, a także z materiałów pochodzących z recyklingu lub ponownego wykorzystania. Rosnąca świadomość ekologiczną wśród ogółu społeczeństwa doprowadzi również do rodziców, aby przejść do zielonych zabawek.

interaktywne i cyfrowe zabawki : - producenci zabawek nadal będzie zawierać skomputeryzowanego lub wirtualny świat do zabawek 2009. Komputery i internetowych szukają możliwości mają ogromny wpływ wzorców zabaw dla dzieci w ostatnich latach. Linki do strony i zawartości dodatku będą oferowane na stronach internetowych poświęconych wyłącznie do tego celu. Gry wideo będzie alo spróbować zainspirować dzieci kanapa-ziemniaczane wstać i zrobić kilka czynności lub ćwiczeń podczas gry. Podsumowując, przemysł zabawki w 2009 roku skupi się na bezpieczeństwie zabawek, wartości, koszt i trwałość produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz