wtorek, 2 maja 2017

fisher price recenzja

fisher price recenzja


Moje dziecko (Bam Bam Wiewiórka, moja pasierbica nazwał go) będzie krach na świat tuż po Walentynki 2010, a chcę, aby upewnić się, że ma jakieś wielkie zabawki edukacyjne. Coś czytałem w Amazon przekonały mnie do Slough od tego Fisher Price Brilliant Podstawy bobasów Pierwsze bloki pomysł na prezent.

Co sprawiło, że na moją decyzję? Przegląd na temat toksyczności.

Teraz wiem, że Fisher Price jest Numero Uno w dziale zabawek dla dzieci, zwłaszcza w przypadku zabawek dla dzieci (choć może Playskool przecina blisko sekundę. A może Playskool to jako pierwszy. Co do cholery? To karku i szyi). Ale wkręca się na tym.

Nie mówię, że zabawki Fisher Price są toksyczne. Ale jeśli będziesz czytać przeglądu, zobaczysz, że nie było to ostrzeżenie na stronie produktu Amazon.com za wyżej wymieniony zabawki dla niemowląt. (Jest to obecnie najnowszy przegląd).

Przegląd idzie wspomnieć wysiłki Recenzenta, aby dotrzeć do sedna tego kiedyś zauważył ogłoszenie o toksyczności został zabrany. Wystarczy kliknąć, aby przeczytać dziecka Pierwsze bloki Review.

Teraz do mnie, to naprawdę nie wyglądają jak okropnym zabawki. Wiem, jak zabawki edukacyjne kształty mogą być dla młodych rozwijających się umysłach. I jak wszystkie dobre dary edukacyjnych dla najmłodszych, to jest w trybie multi-kolorów.

Ale wiem, że moje dziecko będzie żucia na nim, a jeśli nie ma nawet śladu toksyczności. - Cóż, wolałbym moje dziecko po prostu żuć jakiegoś starego psa chrząstek

To jest problem prowadzenia bloga ocena zabawki, czasami. Widzisz nagradzaną zabawkę (dosłownie nagradzaną) przez zaufanego producenta i chcesz przejrzeć go na swoim blogu, bo wiesz, to będzie uszczęśliwiać ludzi, i zrobić sobie trochę pieniędzy.

Ale nie mogę z czystym sumieniem promować coś, co może być toksyczne. - Nawet jeśli ostrzeżenie jakoś w wyniku błędu (jak przegląd mówi, że Amazon i FP starają się sugerować)

Plus, jeśli wysłałem rodziców off kupić zabawkę, która może być toksyczny, czy naprawdę sądzisz, ci ludzie kiedykolwiek będzie chciał kupić coś w moich linków, nigdy, w ogóle? Prawdopodobnie nie.

Ktoś poleca ja promuję zabawki Fisher Price. Ale zamiast tego, pomyślałem, że pójdę z alternatywą Tolo Toys, która jest faktycznie kula i prawdopodobnie lepiej i tak (z powodów opisanych tutaj).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz