piątek, 28 kwietnia 2017

W oczach dziecka

W oczach dziecka


Było sposób przeszłości 22:00, kiedy przyszedł do domu z wyczerpującym dniu szkolnych i pozaszkolnych. Wiatr szeleszcząc o narzut tempie jak przez drzwi naszych skromnych progach. I ruszył w kierunku najbliższego kanapie i plumped sobie odpocząć. Porażka i wyczerpanie wypełnił moje ramkę jak niefrasobliwe wobec miękkich poduszkach. Już miałem zamknąć oczy, gdy przypomniałem sobie nasz projekt Hematology który był ze względu na następny dzień. Wstałem i wyruszył do komputera osobistego znajdującego się po drugiej stronie pokoju. Właśnie wtedy mój brat Michael wypadł z pokoju i udał się prosto na mnie.

"Ate, możesz mi pomóc z mojego zadania? Chodzi o siedmiu cudów świata", wypalił się, podczas gdy patrząc na papier w jego uścisku.

wyrazy mojego brata nie wydaje się filtrować przez mój umysł na początku. Moja uwaga była tak nitowane na ekranie komputera, że ​​mój brat by odwieść mnie i wyciągnąć końcówkę mojej bluzce, aby dostać moją uwagę.

"Słuchaj, nie teraz! Jestem bardzo zajęty," Ja wrzasnął jednocześnie zaznaczając na klawiaturze.

"Ty zawsze zajęty! Jesteś zawsze tak!" zawodził powrotem, gdy odwrócił się na pięcie i stomped z powrotem do swojego pokoju.

Przez chwilę słowa Michaela bawił się w moim umyśle. Poczułem ukłucie winy, jak jego słowa zwlekał w moich myślach. Ale pilność mojej pracy wydawało się dla mnie ważniejszy niż mój brat. Westchnąłem kilka razy i nadal szlifować swoją pracę w szkole.

Następnego dnia udałem się do domu późno ponownie. Poszedłem prosto do mojego pokoju i szybko zmienił moje ubrania. Gdy miałem wyłączyć światła, usłyszałem hałas walenie do drzwi. Poszedłem zobaczyć, kto to był. To był Michael.

"Wiem, że jesteś zajęty, ale jest coś, co chcę ci pokazać," zaczął. "Zastanawiam się, czy mój kolega miał rację, kiedy powiedział, że moim zadaniem jest nie tak".

Bez słowa, ja chwycił papier z nim i nad jego pored pisemnego zlecenia. I naprawdę nie obchodzi, co mówi. Chciałem tylko, aby pozbyć się go i wreszcie dostać się do reszty. Nagle moje oczy rozszerzyły się z zaskoczenia, jak tylko zobaczyłam to, co napisał. Tam napisał w gotykiem:

Siedem cudów świata

1. Miłość

2. Przyjaźń

3. Pokój

4. Radość

5. Mądrość

6. Fun

7. Rodzina

zamarłem martwy na moich utworów, jak słowa zarejestrowane w moim mózgu. Nie mogłem uwierzyć w to co mój brat po prostu zapisał na papierze. I został całkowicie sparaliżowany. Jak takie niewinne małe dziecko może pojąć takie rzeczy w życiu, pomyślałem sobie. Jak już stara się odepchnąć moje emocje do najdalszych zakamarkach mojego umysłu, nie zauważyłem, że łzy były już obrzęk w moich oczach i zaczęła spływały mi po policzkach.

"Ate dlaczego jesteś płacze? Czy to naprawdę się stało? "

" nie, braciszek, to nie. jest to drugi zestaw odpowiedzi większość ludzi nie wie, "powiedziałem, jak wymknąć się ścieka kropelek z moich policzkach. I przytuliła go mocno, a następnie wskazał go do swojego pokoju. Nie powiedział ani słowa i zrobił, co mu kazano. Zatrzymałam się na chwilę i zastanowił się przez chwilę. Potem zamknął drzwi i poszedł spać.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz