wtorek, 21 marca 2017

Jak uczyć przedszkolaków

Jak uczyć przedszkolaków


Podobnie jak wszystkie dziedziny matematyki, koncepcje frakcja muszą być przekazane do małych dzieci z rozwojowo odpowiednie ręce na doświadczenia i mnóstwo zajęć zabaw. obiekty betonowe bloki, jak wzór i kształtach frakcji 3D umożliwiają dzieciom sensu nowych koncepcji matematycznych lub abstrakcyjnych idei. Dzieci muszą mieć doświadczenia frakcję:

  • zawierają ich zmysły

  • zaprosić je do eksperymentowania i dokonać obserwacji

  • niech się uczą w swoim własnym tempie, a

  • pozwalają im czas, aby dokładniej zbadać temat


Ważne jest, że lekcje matematyki przedszkola i przedszkola oferują możliwości dla młodych dzieci do rozwijania numerem frakcji sens. Zanim dzieci są w stanie wykonywać operacje (dodawanie, odejmowanie ...) z ułamkami, wymagają one dużo czasu dla gier frakcja i zabawy. To pomoże im wizualizować frakcje i zrozumieć, że segmenty frakcji są równe części większego obiektu, umiejętności niezbędne do bardziej zaawansowanych koncepcji ułamkowych. Nie jest konieczne, aby nauczyć symbole frakcji (1/2, 1/3 ...) w przedszkolu lub przedszkola.

Małe dzieci są pracujący w kierunku dalszej umiejętności, które są niezbędne dla bardziej zaawansowanych koncepcji frakcja przyszłych klas:

  • jest w stanie wyobrazić frakcje i

  • rozumiejąc, że segmenty frakcji są równe części większego obiektu


Przedstaw frakcje z gotowaniem, opowiadania i gry

działania Gotowanie wprowadzenie dzieci do języka frakcji i pomóc im połączyć frakcje do swoich codziennych doświadczeń. Jak oni brać udział w tych działaniach, dzieci zapoznają się z warunkami frakcji, takich jak całości, części, połowa po trzecie, czwarte. Na przykład - Pokrój bułkę na pół, napełnić kubek do połowy pełna, użyjmy część całej pomarańczy, umieścić masło orzechowe na jednej połowie chleba z dżemem na drugą połowę chleba, pokroić w kwaterze kanapkę ...

Zastosowanie manipulatives frakcja matematyczne i zabawki, lalki nadrobić proste historie

Oto historia czasu próbka okręgu przy użyciu zabawkę frakcji jabłko, 2 lalki i kosz:

Marty Moose usłyszał pukanie do drzwi (zbić na tablicy). Otworzył drzwi (pisk) i był jego przyjaciel, Sam wiewiórki ..

Improwizować i mają lalki na zmianę cięcia jabłek i dzieląc je, mając na uwadze, że celem jest wprowadzenie i pomóc dzieci są zaznajomieni z ideą równych wielkości kawałki, które są częścią całego obiektu i frakcji kategoriach takich jak połowy, czwarte, trzecie.

Odtwarzanie prostych małych gier frakcji grupy

w zależności od wielkości klasy może trzeba podzielić klasę na małe grupy, posiadające połowa pracuje w niezależnych ośrodkach matematycznych z modeliny, rysunek, bloki lub zagadki i drugą połowę grając frakcji gra. , Dla łatwego frakcji pomysły gry przejść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz